اطلاعیه شهریور 1401 پروژه مسکونی نیکان

اطلاعیه پروژه مسکونی نیکان

حضور اعضای محترم پروژه مسکونی نیکان

باسلام و احترام

جهت تکمیل و بروزرسانی، اطلاع اعضای محترم از آخرین وضعیت پروژه به استحضار می رساند:

1-در حال حاضر در مرحله اخذ دستور نقشه از شهرداری هستیم که امید است تا پایان شهریور ماه این دستور صادر گردد.

2-بعد از صدور دستور نقشه مرحله تهیه طرح و نقشه ها شامل: نقشه های معماری، نقشه های سازه، نقشه های برق یا الکتریکی و نقشه های تاسیسات مکانیکی می باشد که از اهمیت بسزایی برخوردار است. و دراین مورد تعاونی طراحی پلان و نقشه اولیه را از پیش تهیه نموده است.

3-طرح و نقشه های فاز یک، زیربنای تمامی مراحل بعدی کارهستند. از یک طرف خواسته های کارفرما بایستی اعمال شود و از طرف دیگر ضوابط و قوانین شهرداری، آتش نشانی و سایر استانداردها بایستی لحاظ شوند و در نهایت پس از یک تا چندبار اصلاح و رفت و برگشت طرح نهایی تصویب می شود. این این طرح مورد تایید کارفرما، شهرداری، آتش نشانی و سایرنهاد های ذیربط قرار می گیرد و طبیعتا هریک از این مراحل زمانی را به خود اختصاص می دهند.

4- پس از تصویب طرح و نقشه های نهایی مرحله اجرای فونداسیون عملیاتی خواهد شد.

ملاحظه: به لطف خدای بزرگ پروژه مسکونی نیکان در مرحله ای از کار قرارگرفته است که در مقایسه با تعداد قابل توجهی از پروژه های منطقه از هر حیث وضعیت روشن تر و موقعیت برتر را دارا می باشد. و به همین دلیل و با وجود اینکه این تعاونی فعالیت تبلیغاتی انجام نداده است، این روزها شاهد هستیم متقاضیان مسکن و سرمایه گذاران با بررسی و تحقیقات و علم و آگاهی کافی از وضعیت پروژه مسکونی نیکان مراجعات زیادی به دفتر تعاونی جهت خرید و سرمایه گذاری در پروژه نیکان دارند.

روابط عمومی تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق ( پروژه مسکونی نیکان)

فهرست