اطلاعیه 40 پروژه نیکان

اطلاعیه 40 پروژه نیکان

باعرض سلام و احترام:

به اطلاع سهامداران محترم پروژه مسکونی نیکان می رساند: با توجه به شروع فعالیت ساخت و ساز پروژه و ضرورت تامین بموقع نقدینگی به منظور خرید مصالح ساختمانی و پرداخت صورت وضعیت پیمانکاران موارد ذیل جهت اطلاع عموم و اقدام اعلام می گردد:

1-همانگونه که اشاره شد و مستحضر می باشید، تحقیق ساخت و پیشرفت پروژه مستلزم نقدینگی است.

2-جهت اطلاع عموم هزینه های انجام شده از آغاز دوره ساخت تاکنون و ایجاد ارزش افزود پروژه تا این مرحله از کار مرهون سهامداران خوش حساب بوده که با پرداخت بموقع و زودتر از موعد اقساط خود، موجب رونق پروژه شده اند. لذا مطالبه بحق سهامداران خوش حساب از مسئولین تعاونی مبنی بر برخورد قانونی و خارج کردن بدهکاران که موجب مشکل آفرینی برای پروژه و ضرر و زیان کل سهامداران می شوند و هیچ نقشی در ارزش افزوده و ترقی پروژه ندارند، مطالبه قانونی و شرعی است و عدم انجام تعهد بدهکاران از مصادیق سوء استفاده از سرمایه دیگری و استیفاء بلاجهت می باشد.

3-سهامدارانی که علارغم دریافت اخطارهای متعدد کتبی،پیامکی و تلفنی تاکنون نسبت به تسویه بدهی معوق خود اقدام نکرده اند، توجه نمایند قانونا و شرعا مسئول می باشند و این تعاونی از تمام ظرفیت های قانونی و قراردادی جهت حفظ منافع و مصالح عموم سهامداران و تحقق خواسته بحق سهامداران خوش حساب استفاده خواهد نمود.

4-مطابق مصوبه مورخ 1402/09/05 هیئت مدیره تعاونی، به بدهکاران مهلت داده می شود نسبت به پرداخت بدهی معوق خود(50% تا تاریخ 1402/10/15 و 50% دیگر تا تاریخ 1402/11/05) اقدام نمایند و از بخشودگی جریمه بهره مند شوند با ذکر اینکه این فرصت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

5-شایان ذکر چنانچه در مهلت تعیین شده فرد بدهکار نسبت به تسویه بدهی خود اقدام ننماید با تصور اینکه امتیاز خود را در بازار با قیمت بالاتر بفروشد، تصور کاملا اشتباه است. زیرا طبق قرارداد و جوزهای قانونی، تعاونی نسبت به فسخ قرارداد فرد بدهکار اقدام و پس از کسر خسارت وارده عینا مبلغ واریزی فرد عودت داده می شود.

6-همانگونه که مکرر اعلام گردیده هرگونه نقل و انتقال امتیاز، می بایست قبلا تسویه حساب مالی شود و در دفتر تعاونی ثبت گردد. در غیراین صورت نقل و انتقال فاقد اعتبار و فروشنده در مقابل خریدار ضامن و پاسخگو خواهد بود.

اطلاعیه مهم پروژه مسکونی نیکان

7- همانگونه که در اطلاعیه های قبلی اعلام شده، به منظور احقاق حق مسلم سهامداران خوش حساب، تعاونی در نظر دارد در قالب اجرای فازبندی و رتبه بندی، افراد خوش حساب را در فاز 1 ساخت قرارداده و مطابق قرارداد ایفای تعهد نماید. پر واضح است تعاونی نسبت به افرادی که اقساط ساخت نمی پردازند و به تعهدات خود عمل نمی کنند، متقابلا تعهدی ندارد.

جهت بازدید از صفحه اصلی پروژه مسکونی نیکان کلیک کنید.

فهرست