اطلاعیه 49 پروژه نیکان

اطلاعیه 48 پروژه نیکان

سهامداران محترم پروژه مسکونی نیکان

باسلام و احترام

همانگونه که مستحضر می باشید ساخت و میزان پیشرفت پروژه ارتباط مستقیم با میزان تزریق نقدینگی به پروژه و همکاری کلیه سهامداران محترم دارد و در صورت عدم همکاری در پرداخت اقساط، برنامه ساخت با مشکل مواجه خواهد شد. لذا به منظور تحقق برنامه ساخت و پیشگیری از ایجاد هرگونه وقفه در امر ساخت و اتمام و تحویل واحدها، ساخت کل پروژه به دوش روش ذیل انجام خواهد شد:

1-ساخت واحدهای مسکونی به روش پرداخت اقساط به تعداد آن دسته از سهامدارانی که توانایی پرداخت به موقع اقساط را دارند.

2-ساخت واحدهای مسکونی به روش مشارکت در ساخت به تعداد آن دسته از سهاندارانی که توانایی پرداخت اقساط را ندارند. در این روش سهامدار با تسویه بدهی قبلی خود، تا زمان تحویل واحد هزینه ای پرداخت نمی کند و در عوض بخشی از مالکیت واحد به سازنده داده می شود که میزان درصد آن، براساس توافق با سازنده می باشد.

باتوجه به مراتب فوق، فرمتی توسط تعاونی تهیه گردیده که در اختیار سهامداران دارای قرارداد ساخت گذاشته خواهد شد تا موافقت خود را با هر یک از روش های مذکور بصورت مکتوب اعلام و مطابق آن تعاونی اقدام نمایند.

خرید و فروش امتیاز پروژه نیکان فقط با ثبت و امضا مبایعه نامه در تعاونی اعتبار دارد. این تعاونی در قبال معاملات خارج از تعاونی و بدون اطلاع تعاونی هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

فهرست