تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق در مهرماه سال 1370 به شناسه ملی 10101301886 و شماره ثبت 226 با سهامداری و مشارکت 58 نفر از کارکنان سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع رسما فعالیت خود را آغاز نمود و توانسته فعالیت های هدفمندی را در این حوزه داشته باشد. موضوع فعالیت آن فراهم کردن زمین مسکونی،واحد و آپارتمان های مسکونی جهت واگذاری واحدهای مسکونی به اعضا به صورت نقد و یا اقساط می باشد. و همچنین واحدهای مسکونی نیمه تمام را خریداری و به صورت تکمیل شده به شما عزیزان واگذار می نماید.

تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق ازجمله شرکت های تعاونی است که به عنوان یکی از اعضای تعاونی اتحادیه رسا در حیطه ساخت و ساز پروژه های مختلف فعالیت دارد.می توان به مشارکت آن در ساخت و اجرا فازهای یک و دو شهرک نمونه، فاز سه برج های مسکونی پارسیا و به علاوه پروژه اداری تجاری آرتمیس واقع در ضلع شمالی دریاچه شهدای خلیج فارس اشاره نمود.(اتحادیه رسا از چندین تعاونی تشکیل شده است که ساخت و ساز چندین پروژه در کشور را برعهده دارد).همچنین طی سه دهه در پروژه های مختلفی چون پروژه مسکونی نیکان، ساختمان ثمین شهرک نفت پونک، ساختمان پردیس شهرک شهید محلاتی،پروژه شقایق پاکدشت، پروژه اداری تجاری آرتمیس و شهرک بهارنارنج تنکابن فعایت و دردست اجرا دارد.

تعاونی مسکن ثمین با بیش از سه دهه فعالیت به عنوان اولین تعاونی درنظر گرفته شده که توانسته است جواز ساخت و تغییر کاربری را دریافت نماید و مهم ترین دلیل آن هم این است که همانطور که اشاره شد از اعضای وزارت دفاع تشکیل شده است و واقعا ریشه دولتی دارد علارغم دیگر تعاونی هایی که فقط ادعای دولتی بودن را دارند.

می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد تعاونی ثمین و پروژه هایی که در حال ساخت و اجرا می باشند با همکاران ما تماس حاصل فرمائید. جهت دریافت جزئیات بیشتر کلیک کنید.

تعاونی مسکن ثمین

فهرست