شهرک نمونه سپاه توسط  تعاونی های نمونه رسا (تعاونی مسکن ثمین نیز عضو این اتحادیه است)  ساخته شده است. این شهرک دارای 2 فاز می باشند که فاز اول آن که شامل 13 بلوک و فاز دوم آن 4 بلوک است در سال 1385 تحویل اعضا شد. این شهرک اولین شهرکی بود که توسط این تعاونی ساخته شده است. این شهرک قدیمی و پر امکانات که در ضلع شمال بزرگراه همت قرار گرفته شده است، به علت اختلاف ارتفاع نسبی، دارای ویو زیبای شهری و ویو زیبای دریاچه برای بلوک های جنوبی این شهرک می باشد. ساختمان های شهرک نمونه سپاه در قالب ساختمان های 8 و 10 طبقه ساخته شده اند که در بلوک های فاز 1، در هر طبقه 8 واحد به صورت های غربی و شرقی و در بلوک های فاز 2، در هر طبقه، 4 واحد مسکونی تعریف شده است.

متراژ واحد های این شهرک، به صورت واحد های 60 و 68 متری 1 خواب و واحد های 67، 70 و 77 متری 2 خواب طراحی شده است که تمامی واحد ها دارای آیفون تصویری و سیستم تهویه مطبوع می باشند.

در تمامی برج ها دو لاین آسانسور باربر و نفربر، سیستم اعلام حریق، آنتن مرکزی، شوتینگ زباله، سیستم سپتیک تانک، درب ریموت دار و نگهبانی 24 ساعته، اعمال شده است. سازه ساختمان های این شهرک از اسکلت فلزی و نمای آن ها از سیمان ششسته، می باشد.

فهرست